پروانگی

سوز دل بین که ز بس آتش اشکم دل شمع. دوش بر من ز سر مهر چو پروانه بسوخت

پروانگی

سوز دل بین که ز بس آتش اشکم دل شمع. دوش بر من ز سر مهر چو پروانه بسوخت

.....

روز مرگی

سه شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۱۵ ق.ظ

من ادم بی منطقی نیستم ..در صورت وجود دلیلی که قانع ام کنه

...نمیدونم چرا بعضی از ادمای اطرافم انتظار دارن من بدون دلیل که به گفته ی خودشون 👈نمیشه مطرح کرد👉 قانع بشم 😩و جالب تر اینکه  تو رو بی منطق تلقی کنن....😲


پ.ن:خیلی شده گریه نکردم ،دلم تنگ شده برای گریه کردن

پ.ن: کاشکی....بقیه اش باشه واسه ی خودم

  • محدثه

نظرات  (۲)

  • چشم به راهم ...
  • این دست ادم ها قابل تحمل نیستن
    از این دست ادم ها نباشیم :|

    البته خوب شاید قابل مطرح کردن نباشه :/
    پاسخ:
    واقعا از این دسته ادما نباشیم
    لایک

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">