پروانگی

سوز دل بین که ز بس آتش اشکم دل شمع. دوش بر من ز سر مهر چو پروانه بسوخت

پروانگی

سوز دل بین که ز بس آتش اشکم دل شمع. دوش بر من ز سر مهر چو پروانه بسوخت

.....

مکالمه...

دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۲۸ ق.ظ

دوستم_:من تو رو دوست دارم

من+:نه

_چرا ؟چطور میتونی همچین چیزی بگی؟

+چون اگه دوسم داشتی بهم اعتماد میکردی

_سکووت

+دروغ میگم؟

_سکووت

.

.پ.ن:نمیدونم چرا میترسم از کسی ناراحت بشم یا یکم باهاش تند برخورد کنم...واسه بعضی اوقات خییلی خوبه...ولی گاهی اوقات خیلی بده....راستش میترسم اگه از کسی ناراحت بشم بزاره بره...ولی مشکل اینجاس که گاهی اوقات لازمه از دست ی کسایی و یه کارایی ناراحت بشی

  • محدثه

نظرات  (۲)

خب شاید نتونسته بگه به جاش مثبت بگیرید میخواسته بگه اما نشده
میدونم نمیدونم چیه قضیه اما خب بازم خوبه دوست ندارید از کسی دلخور بشید :)
  • چشم به راهم ...
  • و حتی لازمه گاهی صدات بلند بشه :/
    پاسخ:
    بله واقعا

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">