پروانگی

سوز دل بین که ز بس آتش اشکم دل شمع. دوش بر من ز سر مهر چو پروانه بسوخت

پروانگی

سوز دل بین که ز بس آتش اشکم دل شمع. دوش بر من ز سر مهر چو پروانه بسوخت

.....

دسته بندی ۲

چهارشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۰۴ ق.ظ

---ی دسته هستن که همه جوره پای ادم وا میستن..هر چی بگی پشتتن و تنهات نمیزارن...عاشق این دسته ام

---ی دسته هستن  خیلی مهربونن ...ی جورایی و به قول خودشون تو صاحب قلبشونی...عاشق این دسته ام

---ی دسته هستن از بس خوبن و بمب انرژی که دوس داری جونتو براشون بذاری ....عاشق این دسته ام

---ی دسته هستن از جای دیگه ناراحتن ولی جلو تو بروز نمیدن که ی ووقت ناراحت نشی...عاشق این دسته ام

---ی دسته هستن وقتی ازت ناراحت شدن خیلی منطقی علتشو توضیح میدن که بزرگ تر نشه...عاشق این دسته ام....

---ی دسته هستن که تمام این خوبیا رو دارن و ادم اگه این جور کسی رو داشته باشه خوشبخته....

...........😍من خوشبختم😍............

.

پ.ن:رفیقم و حاضر نیستم با دنیا عوض کنم

  • محدثه

نظرات  (۲)

  • چشم به راهم ...
  • خوبه که داشته باشی همچین ادمایی رو :)
    پاسخ:
    خیییلی خوبع💜
    مگه پیدا میشد همه اینا را داشته باشد عایا 
    ولی داشتنش هم خودش خوشبختی دیگه :)
    پاسخ:
    من خوشبختم ....چون یکی رو پیدا کردم

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">