پروانگی

سوز دل بین که ز بس آتش اشکم دل شمع. دوش بر من ز سر مهر چو پروانه بسوخت

پروانگی

سوز دل بین که ز بس آتش اشکم دل شمع. دوش بر من ز سر مهر چو پروانه بسوخت

.....

🌌🎊تولدت مبارک🌌🎊

دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۳۴ ب.ظ

امروز حالم با روزای دیگه فرق داره....💜

امروز خیلی خوشحالترم از روزای دیگه...💜

امروز تولد ی 💜عشششششقه....💜

تولد ی نفر که جونمو براش میدم...💜

تولد ی نفر که تا عمر دارم مدیونشم...💜

ی نفر که گرمی اغوششو هبا هیچی عوض نمیکنم.‌..💜

ی عشق که وقتی به زحمتایی که کشیده فک میکنم بعض به گلوم فشار میاره.....💜

یکی که خیلی دوسش دارم...💜

🌼💜💜یکی که بهشت خدا زیر پاشه....💜💜🌼

  • محدثه

نظرات  (۵)

تولد این فرشته تون مبارک باشد 
میگند متولدین بهمن مستقیما از بهشت اومدند:)
پاسخ:
بله ...صحیح
زیبا ترین تولد ها آنهائیست که
در رویا برای کسی میگیریم که عاشقانه دوستش داریم!
هر چی گشتم متن قشنگ و زیبا برای تبریک تولد پیدا کنم ولی پیدا نشد 
باز هم تبریک کلا من از تولد خوشم میاد البته منهای تولد خودم
انشالله هزاران سال سایه شون بالاسرتون باشد :)
پاسخ:
سلامت باشید
          !!!
    |^^^^^|
|^^^^^^^^^|
[***********]
شـــادبـاش بـرای آرامـش بـخـش تـریـن فـرشتــه آسـمـانـی کـه از عـرش بـه

فــرش گـــامـ نـهـاد . . .
اینم کیک تولد :)
پاسخ:
ممنون
  • چشم به راهم ...
  • متولدین بهمن ماه مستقیم میرن فردوس :)
    پاسخ:
    😊 متولد بهمن دورو برم زیاد دارم
  • طاها میرویسی
  • مباک باشه!!

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">