پروانگی

سوز دل بین که ز بس آتش اشکم دل شمع. دوش بر من ز سر مهر چو پروانه بسوخت

پروانگی

سوز دل بین که ز بس آتش اشکم دل شمع. دوش بر من ز سر مهر چو پروانه بسوخت

.....

دسته بندی

دوشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۴۶ ب.ظ

حالا که بیشتر به دور و برم نگاه میکنم ..متوجه میشم که چقد ادمای مختلف  اطرافم هستن....

ی دسته اینقد امید وارن به همه چی که ادم ناخوداگاه با دیدنشون لبخند میزنه💜

ی دسته اینقد نا امیدن که وقتی باهاشون برخورد میکنی یاد اشتباهات گذشتت می افتی و اتفاقات بد اینده👎

ی دسته اینقد دوست داشتنی ان که فقط دوس داری اونا حرف بزنن تو زل بزنی تو چشاشونو به صداشون گوش بدی😍

ی دسته اینقد از خود رازی ان که ادم احساس خجالت میکنه وقتی باهاشون ارتباط برقرار میکنه(خدا رو شکر ارتباطمون قطع شد...سو برداشت نشه)😷

ی دسته اینقد عزم شون قویه که ادم حاال میکنه وقتی میبیندشون...یا ی جورایی غبطه میخوره..💪👍

ی دسته اینقد بی احساسن که وقتی باهاشون حرف میزنی به فجیح ترین و بی روح ترین مدل بهت جواب میدن..(حالم از این دسته به هم میخوره)👎👎

پ.ن:اینا رو واسه خودم نوشتم.....بدون هدف

پ.ن:اینقد بدم میاد از ادمایی که خوشونو حق به جانب میگیرن...اینقد بدم میاد از دو رویی

  • محدثه

نظرات  (۲)

خودتو تو کدوم دسته میزاری ؟
پاسخ:
اینا ادمای اطرافم هستن...من خودم امیدوارم در سطح متوسط...
بقییه شم باید اطرافیان نظر بدن...
جالبه  مخصوصا دسته بندیتون کلی نظر نوشتم و پاکشون کردم مثل این نظرات کلیشه ای که گاها بعضی ها میزارند و مورد نقد قرار میدند خخخخ
فکر کنم شما جزو دسته اول باشید چونکه با خوندن مطالبتون ادم انگیزه و امیدواری پیدا میکند :)
پاسخ:
لطف دارین

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">