پروانگی

سوز دل بین که ز بس آتش اشکم دل شمع. دوش بر من ز سر مهر چو پروانه بسوخت

پروانگی

سوز دل بین که ز بس آتش اشکم دل شمع. دوش بر من ز سر مهر چو پروانه بسوخت

.....

🍁🍃🍁

يكشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۱۲ ق.ظ

آدمی ساخته افکار خویش است

فردا همان خواهد شد که امروز می اندیشیده است.


موریس مترلینگگ

  • محدثه

نظرات  (۴)

خب خوبس ها ولی من می اندیشیدم پزشک بشم اما از خون میترسیدم و نشدم
زیادم راست نگفته این مترلینگ:(
پاسخ:
بستگی به باورتون داره
من باور داشتم ولی خب راه حلی پیدا نشد از خون نترسم تازه با بدبختی همین ترم قبل ازمایشگاه فیزیولوژی ما پاس کردم :)
حالا چه کنکوری دارید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من باور داشتم ولی خب راه حلی پیدا نشد از خون نترسم تازه با بدبختی همین ترم قبل ازمایشگاه فیزیولوژی ما پاس کردم :)
حالا چه کنکوری دارید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • چشم به راهم ...
  • خدا عاقبت من را به خیر کند با این افکارم :/

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">