پروانگی

سوز دل بین که ز بس آتش اشکم دل شمع. دوش بر من ز سر مهر چو پروانه بسوخت

پروانگی

سوز دل بین که ز بس آتش اشکم دل شمع. دوش بر من ز سر مهر چو پروانه بسوخت

.....

👇👇

يكشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۴، ۰۳:۳۲ ب.ظ

از اینکه خودم هستم خوشحالم

شاید کامل نباشم ولی صادق و رو راستم

سعی نمیکنم کسی باشم که نیستم

و تلاش نمی کنم همه رو تحت تاثیر خودم قرار بدم

خوشحالم که خودمم...🙋

  • محدثه

نظرات  (۴)

  • چشم به راهم ...
  • ما سعی نمیکنیم کسی تحت تاثیر ما باشه!
    همه خودشون تحت تاثیر ما هستن :))
    چه خوبه همه آدما خودشون باشن
    بابت خودت بودن بت تبریک میگم
    این روزا کمتر کسی خودشه!!
    پاسخ:
    فدات
    خیلیم خوب
    مرسی از حضورتون
    خیلی خوبس خود خودتون هستید 
    برعکس من اون چیزی هستم که ...
    باید بگم خوش به حالتون :)

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">