پروانگی

سوز دل بین که ز بس آتش اشکم دل شمع. دوش بر من ز سر مهر چو پروانه بسوخت

پروانگی

سوز دل بین که ز بس آتش اشکم دل شمع. دوش بر من ز سر مهر چو پروانه بسوخت

.....

سر در گم

چهارشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۳۵ ق.ظ

نمی دونم به حرف دلم گوش بدم یا عقلم 

تا دیروز همین دو تا بود امروز حرف خوابم اضافه شده 

.

.نمی دونم به حرف دلم گوش بدم یا عقلم یا خوابم .....!!!!

  • محدثه

نظرات  (۳)

آرزو میکنم در این شبهای عزیز زیباترینها را از دستان خدا ھدیه بگیرید.

دل غیر معصوم نباید پاک باشه...
دل غیر معصوم نباید پاک باشه...

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">